Wednesday, April 9, 2014

Henn Roode

Eesti modernistlikku kunsti näitusel nägin väga huvitavad ja värvilist loomingut. Looming kuulus Henn Roodele. Looming oli nii silmapaistev ja huvitav, et pidin selle kohta postituse tegema.

Henn Roodest

Henn Roode sündis aastal 1924 . Henn Roode on Eestis tuntud oma abstraktsete maalide poolest.Kahjuks istus roode 7 aastat vangis mitte millegi eest. Roode Lõpetas Eesti Riikliku Kunstiakadeemia peale vangist välja saamist ja hakkas aktiivsemalt tegelema kunstiga. Henn Roode suri aastal 1974 maovähki.


Teekaaslased

Demonstratsioon

Kunstiüliõpilased

Henn Roode maalid tekitasid minus millegi pärast koheselt head tuju. Maalid on abstraktsed ja neid on huvitav vaadata. Maalid pakuvad piisavalt mõtlemis materjali ,et neid võib vaadata mitu korda ja igakord tekib teistsugune elamus või mõte nende piltide kohta. KUMU-s olles jäid nad algul silma oma erksate värvidega, kuid lähenedes proovisin ma piltide sisust aru saada . Esimene pilt meenutas mulle pigem perekonda, kui teekaaslasi. Teisel pildil nägin ma Rahvamässu, mitte demonstratsiooni. Kolmandal pildil nägin ma alguses kahte robotit, kuid hetkel vaadates ei saa ma enam arugi, kuidas ma kahte robotit nägin. Üldiselt Henno Roode looming on minu arust väga huvitav ja meelde jääv. Kindlasti külastaksin mõnda teist Henn Roode näitust.



No comments:

Post a Comment